zondag 29 mei 2011

leuke spulletjes

hallo iedereen,
ik ga weer wat posten op mijn blog,
leuke spulletjes die ik zou willen hebben of heb om een beetje te laten zien waar ik van hou.






deze rode birkenstocks krijg ik.
Ik draag al jaren lang birkenstocks en telkens als ik nieuwe bestel neem ik weer een andere kleur
omdat ik van verandering hou.

















Ik vind dit kapsel echt super mooi,
zoiets zou ik zelf ook wel willen hebben.











Deze jurkjes zijn echt te gek!
Ik hou van bloemen en ze zijn beide niet duur.
Vooral die rechtse vind ik leuk.














Ik kan niet zonder dit verukkelijke spul.
Lipton ice tea green tea is mijn favoriete drinken.














Knuffels,
Ik kan niet zonder ze.
Dit zijn de beestjes die mij gezelschap houden in mijn
bed, en waar ik vroeger heel veel mee speelde.

dat was het weer voor nu,
groetjes Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...