zondag 29 mei 2011

mijn dieren

hallo iedereen,
daar ben ik weer
en deze keer gaat het over mijn huisdieren.
mijn katten en mijn hond.














dit is mijn kat Juul, dit is mijn lieve hondje Joep.
de oudste van het stel.
Het is echt een schat!
Toen hij een paar maanden oud was hebben we hem opgehaald bij een boerderij.
Hij had nog een broertje maar helaas is die overreden.
Hij is nu ongeveer 6 jaar oud.














dit is mijn lieve hondje Joep.
hij is sinds mei 3 jaar oud.
Hij is altijd vrolijk en zit vol energie.




dit is mijn grappige kat Pip,
hij is niet heel slim maar  wel heel lief.

Dit is Milou de moeder van Pip,
het is best raar, maar ze is kleiner dan haar kind.
Een beetje schuw maar super lief en ze houd gek genoeg van water.














dit is mijn lieve kat Max!
helaas is deze kat spoorloos verdwenen op een nacht waar het heel hard regende en waaide.
We waren dikke maatjes,
Max kwam altijd naar me toe toen ik verdrietig was, dan aaide ik hem en gaf hij me kopjes,

ik heb nog een kat genaam Noa,
maar daar heb  ik helaas gee foto van.
Noa is het broertje van Pip, en zoon van Milou.
ze zijn bij mij thuis geboren.

dat was het weer

Groetjes Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...