zondag 21 augustus 2011

alles kan hip zijn

Heei iedereen,
je kan het hierboven lezen. Alles kan hip zijn!
Ja, zelfs sleutels kijk maar:

Een gele camera sleutel!
Het is geel en er staat een camera op! Wie vind dat nou niet leuk?


Meestal denk je bij doodskopjes aan iets akeligs maar bij deze armband duidelijk niet!
Ik vind hem heel erg leuk, en schattig.





Bij snorren denk je: die zijn voor mannen!
Nou deze snor oorbellen dus niet!
Ik vind ze echt super hip! En duidelijk niet voor mannen.




De meeste mensen vinden bijen of wespen eng!
Maar dit schattige ding is helemaal niet eng!
Zelfs heel erg leuk.








En dit ding is ook heel erg leuk!
Je denkt dat muffins om te eten zijn, nou ze zijn ook om te dragen.

En dat was het weer!
Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn bericht!
Je mag altijd een reactie plaatsen of mijn blog volgen. Dat zou ik super vinden.
Nou de mazzels.
Kusjes Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...