maandag 8 augustus 2011

mijn kamer

ola amigo‘s,

ik wil jullie vandaag wat van mijn kamer laten zien, nou ja dingen die in mijn kamer staan dan.
eerst laat ik jullie mijn bed zien met een overbodige hoeveelheid knuffels













dit is dus mijn bed, met het fleurige dekbed en heel veel knuffels.














van achteren, en dat zijn mijn voeten...



















mijn lieve lievelingsknuffel snuf de haas.
gekregen van mijn oma en moeder toen ik nog geen jaar oud was, uit de bloemenwinkel.


















mijn allereerste knuffel, en als je aan het koortje met het ringetje trekt maakt hij een slaapmuziekje.

 












mijn baby schoentjes! de liefste schoenen die ik ooit heb gehad.


















dan komen we nu bij mijn raam met de rode gordijnen, de verwarming, de spulletjes en het houten rolluik




















de boekenkast,de spiegel,de snoeppot en de boeken natuurlijk.
















het oude speelkeukentje, waar ik vroeger altijd mee speelde, het knuffelrestaurant bijvoorbeeld.



















de rommelige klerenkast, :$













vervolgens de oude bank met poppen, knuffels en een houten vlinder versierd.


dat was het weer.
je mag altijd een reactie plaatsen en ik zou het leuk vinden als je mijn blog zou volgen.


kusjes Floor

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...