dinsdag 16 augustus 2011

muziek

heei iedereen,

ik wil jullie nu mijn favo liedjes laten zien!
















Btr [big time rush] met any kind of guy
een serie op nickelodeon, met candle,James,Logan,Carlos!
de leukste tiener pop groep!
















Eliza Doolittle pack up!
ik heb een hele cd met haar liedjes!
en dit liedje vind ik absoluut het allerleukst van al haar liedjes.
















Adele!
met  set fire to the rain!
ze heeft een prachtige stem.
haar liedjes zijn heel mooi vind ik.
















Jason mraz! dat liedje vonden ik, mijn broertje en mijn zus
vorig jaar helemaal geweldig!
en nu vind ik het nog steeds leuk!


dit was het weer eens!
heb jij nog een leuk liedje zeg het me maar!

xxx Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...