vrijdag 12 augustus 2011

spongebob

heei iedereen!

ik wil jullie deze week wat van spongebob laten zien dus neem de moeite en neem een kijkje !


















dit is een spongebob trui! ik vind hem echt super leuk, ik heb een meisje hem zien dragen.


















spongebob knuffel! een schande dat ik die nog niet heb.















leer spongebob tekenen!
het is niet moeilijk, en heel leuk.













spongebob taart!
spongebob om op te eten.
















een spongebob pet!
die moet ik echt hebben.


















de spongebob barbie! nu verkrijgbaar xD.













spongebob nikes!
wie wil die nou niet?

en dat was het weer voor nu!

xxx Floor

1 opmerking:

  1. Waar kan je die spongebob pet kopen? Mijn vriendin wilt die oor haar verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...