woensdag 21 september 2011

de cookiemonsterpet!

Heei iedereen,

ik heb al eeuwen lang niets meer gepost dus het word hoog tijd!
ik heb vandaag iets stoms te horen gekregen! het cijfer van biologie! een 5.7 o.0
maar dit vrolijkt me op!
vandaag heb ik de cookiemonster pet bestelt! op Large.nl!
moet je eens heen gaan! Voor vijftien euro [en 3,75 verzendkosten]
en de cookiemonster pet is niet het enige geniale ding op large.nl!
De oilily uilen rugzak is helemaal geweldig!
heel schattig en klein net als de kippen rugzak!












hierboven zie je de uilen rugzak!!
en hier onder de kippen rugzak!
 
http://acfrg.com/pics/120_193668a.jpg










Sucha cool hmmm?

en dan de beruchte cookiemonsterpet
PAMPAMPAM!





YAY dat is hem! Ik ben er nu al blij mee!

de sesamstraat handschoenen en mutsen zijn zo Lief! die moet je zien! :3



zo schattig! misschien een ideetje voor mijn verjaardag? xD


nou dat was het weer de Mazzelss
groetjes Floor!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...