zaterdag 10 september 2011

samsung chat!

YAY ik heb eindelijk een nieuwe mobiel.
en ik heb de samsung chat gekozen met abonnement voor een jaartje.
Was gisteren voor de eerste keer met alleen mijn vriendinnen naar de stad gegaan.
Was super gezellig, maar anouk had iets late vallen en is toen de winkel uitgerend.
Ik heb ook nog een aardbei frambozen swirl gegeten! het lekkerste ijs wat je in de stad weet te vinden!
verder was ik op zoek naar een pyjama voor kennismakingskamp voor de brugpiepers waaronder ik!
Want al mijn pyjama´s zijn oud,kapot en uitgerekt! dus n moet ik nog iets verzinnen ×$ tips?
En toen ik thuis kwam lag mijn mobiel voor me klaar! Dat was natuurlijk ene verrassing want mijn vader zei dat hij pas maandag of dinsdag aan zou komen! nou ik ben er super blij mee en het is een handige mobiel,
weet je wat? Ik laat je wel een foto zien!





Leuk he?
nou ik ben uitverteld!
Doedelsss!

2 opmerkingen:

  1. I read your blog with google translate tool, I'm enjoying reading your review/story and will come back later.

    thanks
    list of xbox 360 games

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...