zondag 9 oktober 2011

creatief in Mode!

Helloow people!
ja, vandaag ga ik es iets met mode posten!
dat doe ik eerlijk gezegd niet heel vaak dus word het weer eens tijd!
en dan niet simpele korte jurkjes. Nee creatieve creaties van moedeontwerpers!

Op de eerste foto is gary harvey het brein achter de outfit! ik vind hem super koel!
hij heeft oude Levi's spijkerbroeken, weggegooide baseball jackets en Burberryjassen gebruikt!


hip he? super leuk vind ik deze look! en dat allemaal van hergebruikte spullen!
maar dit is niet zijn enige leuke design!


deze vind ik ook zo leuk! die bloemetjes maken het heel vrolijk! zou het zijn gemaakt van oude gordijnen? xD




















weer gerecycled! ik weet niet precies wat ze aan de jurk hebben vastgemaakt, maar het is superhip geworden! maar...... kun je daar wel in lopen? =P

nou, meer heb ik niet....
ik hop dat jullie hebben genoten :3

kusjes Floor!!xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...