woensdag 19 oktober 2011

dingen van mij en door mij

hii
ik wil jullie graag een paar dingen van mij laten zien.
Zo kunnen jullie mijn stijl ontmoeten!


als eerst laat ik jullie dit zien:
 dit is mijn olifanten ketting.
Ik ben laatst naar de stad geweest met een vriendin van me
om een cadeautje te kopen voor het feetstje van weer een andere vriendin van me.
Ik had ook wat geld voor mezelf mee genomen en in de bijou brigitte heb ik deze ketting
gekocht, voor €9,95.


het volgende:


Dit is mijn cookiemonster pet,
deze heb ik al eerder laten zien, maar deze hoort zeker bij een van mijn
stijl-kenmerken!
Ik heb hem op Large.nl besteld voor €14,99


het volgende:


Dit zijn mijn palladium schoenen!
Heel veel mesnen vinden dat soort schoenen heel erg lelijk, maar ik vind ze heel erg leuk!
En het maakt me niet zo veel uit wat mensen er van vinden want zolang ik ze maar mooi vind
en ze goed lopen!


en de laatste:


Dit is mijn lieve hazenknuffel!
Die heb ik gekregen toen ik een jaartje oud was 
van mij n oma en moeder uit de bloemen winkel!
Hij heeft hier en daar wat gaten en het oor stond een keer in brand,
maar hij is nog heel!


Nou dat was het weer, ik moet nu afsluiten dus


kusjes Floor!

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...