woensdag 19 oktober 2011

Feestjes

Hii,
het is een feestweek.
Mijn zus was gisteren jarig, vandaag was een meisje uit mijn klas jarig, en morgen is mijn bff jarig!
En daarom heb ik een paar ideetjes voor een leuke verjaardag.

Feetsjes:

1. meidenparty!
dat houd in: Een paar leuke meiden uitnodigen en er een gezellige dag van te maken.
-Zelf maskertjes maken
-nagels lakken
-elkaars haar doen
-met z'n allen naar de stad
-pizza maken

2.disco
dat houd in: Veel mensen uitnodigen en je huis omtoveren tot een disco.
-Je ramen beplakken
-leuke versiering op hangen
-discolampen plaatsen
-een plekje vrij maken voor een dansvloer
-tafels met hapjes en drinken
-een lounge om even uit te rusten
-een DJ inhuren
-en dansen natuurlijk

3.creatief feestje.
Dat houd in: maak je eigen outfit met tafelkleden en draad.
Koop:
-tafelkleden
-naald en draad
-scharen
-verziersels
maak je eigen outfit door een stuk uit het tafelkleed te knippen en er een shirt,rokje,jurkje van te maken met naald en draad, en misschien vind je nog wat hippe spulletjes je outfit compleet te maken.
Ga als iedereen klaar is naar een leuke plek zoals: in een bloemenveld, aan het strand, in het bos
en hou een fotoshoot.

4. spectaculair feestje
hou je van spanning dan kun je ook wat spannenders doen, dat houd in:
-Survivallen
-lazergamen
-carten

en heel erg misschien:
-bungee jumpen
-skydiven

5. Sportief feestje
nodig een paar vrienden/vriendinnen uit en ga gezellig met z'n alle bewegen
een paar idee├źn:
-met z'n alle schaatsen
-een dropping
-klimmen
-voetballen, hockeyen, basketballen etc.

ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn ideetjes
xxxFloor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...