dinsdag 25 oktober 2011

goeie ouwe tijd

Hii,
ik wil het vandaag over vroeger hebben, want er zit zoveel verschil in nu,
en toen ik nog klein was.

Laten we beginnen met wat je vroeger altijd op tv te zien kreeg.
http://www.youtube.com/watch?v=YIAjkzLWrmA
als je naar deze link gaat zie je het filmpje: Pingu gaat vissen!
Hij heeft ook zijn bekende hoe laat ik het zeggen woordje wat hij vaak zegt: Muumuu.
Je vind er nu vast niks aan, maar vroeger kon ik er in ieder geval uren naar kijken,net als naar sesamstraat bijvoorbeeld.


dan nu naar mijn vermaak vroeger.
Vroeger mocht je nog niet alleen met je vriendinnen naar de stad en zat je nog niet te bloggen,
je vermaakte jezelf met speelgoed, en dan vond ik helemaal geen probleem...
Ik kon toch niet lezen.
Jullie kennen het vast wel, playmobil.