zaterdag 15 oktober 2011

halloween!

Heei mensjes!
Ja het is weer zover,
T'IS HALLOWEEN!
En daarom deze X-tra lange post!
Ik hoop dat ik jullie daarmee blij kan maken.
En wie houd er nou niet van enge pakjes en snoep!
Nou ik zit me al heel lang te verheugen op halloween,
en mijn vriendin houd een halloween slaapfeestje.
Daar ga ik natuurlijk naartoe!En wat bij halloween hoort zijn pompoenen, je snijd een vorm van een dekseltje, holt ze uit, snijd er een leuk gezichtje uit, en voila, je eigen halloween pompoen, je hoeft alleen nog maar een theelichtje in de pompoen te zetten en hij begint te stralen




een leuk voorbeeld...
Ik heb het vorig jaar ook geprobeert maar dat was geen groot succes.
Hij was misvormt, begon te rotten, begon te stinken en zakte in elkaar.
Maar dit jaar ga ik proberen mijn pompoen er niet zielig en misvormt uit te laten zien!
Maar pompoenen zijn niet het enige wat halloweenerig is!
doodskopjes en skeletten horen er ook bij!




















Deze skelet ring is echt super cool!
Maar ook een beetje griezelig...

en dan nu nog een cool plaatje:

 ik weet, het plaatje is een beetje klein, maar zijn deze oorbellen niet super
schattig? Ik weet dat we hier in Nederland niet langs de deuren gaan met halloween,
maar in bijvoorbeeld Amerika doen ze dat elk jaar!
En dan gaan kinderen in hun pakjes naar buiten en zeggen:
''trick or treat.'' en dan krijgen ze [meestal] snoep.
Haha super leuke oorbellen om mee langs de deuren te gaan.

en dan nog een plaatje:








oeh! Die wil ik graag voor bij mijn halloween kostuum,
van die schattige kattenoortjes die over bij passen.

en het volgende plaatje:
Aah! die wil ik echt heel graag hebben!
Want wie van snorren houd kan dit ding niet weerstaan.
En een goede vermomming! ;:]
en in de zomer heb je dan ook nog een coole zonnebril.

en nog een plaatje:




deze vind ik zo stoer!
Een monsterlijk coole schoen.
Ik vind hem echt geniaal bedacht.

nou ik heb niks meer :'{
ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden
kusjes Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...