woensdag 19 oktober 2011

leuke tekstjes

Hii,
Je kent het vast wel, zo af en toe kom je leuke tekstjes tegen op de computer,op school, op straat.
En daar wil ik het vandaag over hebben.
Maar niet alleen mooie tekstjes zijn leuk, grappige tekstjes kunnen ook geen kwaad :]


nummer 1.
goede vriendinnen zijn als klavertjes vier, ze zijn zeldzaam en brengen geluk.
deze vind ik heel mooi omdat het helemaal waar is.
Een echte vriendin is heel zeldzaam dus het is boffen als je er een hebt (like me).
En natuurlijk brengen ze geluk, want met een echt goeie vriendin ben je meestal wel gelukkig.
nummer2.
                                                                 
 
                                                                                                                                 

deze is ook heel mooi.
Ik ben sowieso fan van Loesje tekstjes en het zijn er zo veel.
Maar tussen al die tekstjes heb ik deze uitgezocht.
En het tekstje klopt dus helemaal.


nummer 3.
leef je leven

kort maar krachtig.
zonder plezier heb je je leven niet geleefd, 
dus geniet van het leven.

nummer 4.
always love when you can its cheaper medicine

deze heb ik al best vaak gehoord maarik heb er nooit echt naar geluisterd.
Ik vind hem heel leuk bedacht en hij klopt.
Al zouden ze eigenlijk moeten zeggen dat het gratis is.


En dat waren mijn tekstjes.
Ik hoop dat jullie ze leuk vonden, 
jullie mogen altijd een reactie achterlaten.

kusjes Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...