zondag 16 oktober 2011

sinterklaas!!!

heei peoples,
het is ook weer bijna sinterklaas!
Je wilt niet weten op hoeveel ik me hier zit te verheugen.
Halloween,Sinterklaas,Kerst!
Maar nu heb ik het dus over Sinterklaas.
Hebben jullie al een verlanglijstje samengesteld?
Nou ik wel! En ik heb zo iets supercools gevonden!
Een tas met speakers waar je als je je mobiel of je ipod in stopt echt muziek uit de speakers komt!
Ja die staat op nummer 1!












cool he? En die speakers zijn dus echt!
En als je dan de audio-jack aansluit aan je mobiel/mp3
komt er dus geluid uit de speakers!
Hij kost €54.59 en is te krijgen op www.large.nl

Maar dat is niet het enige ding wat op mijn verlanglijstje staat...
nummer twee:

 zo snoezig! Die vind ik echt heel gaaf!
Normaal haat ik het om een muts op te zetten omdat de meeste echt belachelijk zijn!
Maar deze! omg! die is echt super gaaf, al zullen sommige mensen me dan wel wat raar
aankijken...
en hij kost: €24,99 en is lekker warm!

En dan nummer 3:









deze super leuke,schattige, hippe, coole mini-rugzak!
Die vind ik echt heel erg leuk!
Helaas wel klein...
Lengte: 27 cm, breedte: 22 cm, diepte: 10 cm.
Ook weer van large.nl, Ik lief die site gewoon heel erg!


En dat was het weer!
Vinden jullie mijn verlanglijstje een beetje leuk?


Kusjes Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...