vrijdag 21 oktober 2011

winter/herfst kleding

hii,
het is herfst en 6 graden buiten, ijskoud dus.
Toen ik vanochtend op m'n fiets zat en over het veld fietste waren de douw druppels  
en zonder handschoenen had ik mijn vingers wel niet meer kunnen bewegen.
Daarom wil ik jullie wat leuke kledingstukken laten zien voor in de koude herfst en winter tijden.

Laten we beginnen bij  winterjassen.

Top:
 dit is een cape jas.
Hij heeft houtje touwtje knoopjes en is eigenlijk een soort van cape
zonder echte mouwen.
En de kleur vind ik er echt heel goed bij passen.
Hij is bij de V&D te krijgen voor €59,99

flop:
Dit is nou een nickelson jas, 
heel lelijk vind ik persoonlijk.
Bij veel mensen is hij heel populair en hij kan vast warm zijn.
Ik vind dat je op een wandelende discobal lijkt.
En dan nu handschoenen.
Top:
Deze bert handschoenen zijn echt superschattig.
Ik ben een sesam straat fan en deze passen heel goed bij de bert muts!
Ze zijn te verkrijgen bij large.nl voor €24,99.

Flop:
 
Dit zijn windtex handschoenen.
Heel erg warm van binnen maar ze zien er echt niet uit!
De kwaliteit is wel veel beter dan bijvoorbeeld bert handschoenen,
maar als je voor uiterlijk gaat zou ik deze niet kiezen.
Mutsen
 
Top:
dit is een monster muts.
Ik vind hem echt heel erg leuk, en schattig.
Je ziet er niet elke dag iemand mee lopen en je valt er zeker mee op.
Je kunt hem voor €19.99 euro
kopen op large.nl
 
flop:
deze muts vind ik echt heel erg lelijk.
Hij hangt of hal over je gezicht of steekt heel hoog boven je hoofd uit.
En dan die oranje bolletjes erop, je ziet er wel vaak mensen mee lopen.
Ze zijn ook bij veel winkels te krijgen en ze zijn niet zo duur en volgens mij best wel warm
maar dan kies ik toch een monster muts hoor.

Dat was het weer, ik hoop dat je wat hebt gehad aan mijn tops en flops

kusjes Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...