zaterdag 17 december 2011

Mijn outfit 2!

Hii,
misschien hebben jullie al gezien dat ik eens mijn outfit hier heb gepost.
Nou, dat wil ik vandaag weer doen. :3
Neem dus snel een kijkje.















blauw vestje: Geen idee waarvan
zwart topje: H&M
Stropdas: H&M
















Broek: Van de coolcat, de meeste dingen van de coolcat falen,
maar deze broek vind ik zelf erg leuk.
Riem: Van mijn zus, en ik weet niet waar ze deze heeft gekocht. :P

















schoenen: Paladiums, gekocht in een klein winkeltje in de stad.

accessoires:










kerstman ring: Bijou Brigitte


outfit tips:

1. Als je een minder strak vestje aan hebt, doe er dan wat strakkers/netters onder,
als je er iets slobberigs onder doet ziet het er slordig uit.
2. doe bij een skinny leuke, opvallende en bijpassende schoenen aan, dat ziet er leuk uit.
3. Doe in simpele schoenen leuke veters, dan vallen ze wat meer op.
4. Met leuke accessoires maak je je outfit helemaal compleet, een paar armbanden, oorbellen, misschien een leuk tasje.
5. Doe iets bijpassends met je haar, krul of stijl het met een stijl/krultang, maar doe dat niet te vaak want het is slecht voor je haar, probeer anders gewoon krulspelden.
6. Let goed op wat voor make-up je op doet. (Als je make-up op doet dan) Het moet er natuurlijk wel leuk bij staan ;)

Dat waren mijn tips, ik hoop dat je er wat aan hebt :D

Kusjes Floor
Byee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...