vrijdag 16 december 2011

shoplog

Hii,
vandaag ben ik naar de stad geweest en het was super gezellig,
en de proefwerkweek heb ik gelukkig weer achter de rug.
Ik ben natuurlijk niet met lege handen naar huis gegaan, ik heb namelijk een paar dingetjes gekocht.
Kijk maar.

1.
blauw met rood geruite stropdas-€5-H&M          















kerstman ring- €1,50- Bijou Brigitte










baret-€3,-H&M













Aan eten en drinken:
2 Baguettes met ham.- €2,25-Hema (ik dacht dat het er maar eentje was)
1 blikje fanta cassis- €0,60-AH
zak snoep- €1,55-kruidvat

Totaal:
 €13,90

het was een hele gezellige dag,
en ik ben echt heel erg blij met mijn aankoopjes. C:


Byee

2 opmerkingen:

  1. Hey,

    Echt een leuk blog!
    (Ik ben het zusje van Eva)

    Ik heb ook een blog:
    www.dromenvangers.blogspot.com

    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel!
    Ik volg je blog, hij is echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...