donderdag 5 januari 2012

Happy new year!

Hii,
ik ben een beetje laat, maar ik wil jullie allemaal een 
heel gelukkig nieuw jaar wensen!
ik post niet vaak meer een bericht op mijn blog, maar ik heb deze vakantie erg veel gedaan!

Een lijstje van al mijn activiteiten deze twee weekjes:

-ik ben twee dagen naar Gent geweest met het hele gezin!
Het was echt super gezellig

- ik ben gaan shoppen in Utrecht, en heb nieuwe schoenen, een blazer en een broek gekocht :)

- ik ben vandaag naar de thermen in Aachen geweest en heb toen aqua aerobics gedaan, spetterend en al tot grote ergernis van oude dametjes die serieus mee probeerde te doen.xD

-Naar Leiden geweest en een hele melige Afrikaanse dansworkshop gedaan met Marije.
-kerst gevierd.

-oud en nieuw gevierd.

-heel veel bezig geweest met mijn nieuwe kamer!
Onder andere gaan shoppen bij de Ikea waar ik dan eindelijk heerlijke Zweedse balletjes heb gegeten!
ik heb ook met veel moeite en hulp mijn kastjes in elkaar weten te zetten x)

en dat was het zo'n beetje.
Ik hoop dat jullie ook een hele fijne vakantie hebben gehad!

Greetz Floor

7 opmerkingen:

  1. Haha ja die afrikaanse dans workshop was erg melig. xD
    Ik zie dat je me header hebt gepakt. Staat leukk ♥

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. EDIT: je hebt nu een andere header zie ik xd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. EDIT DE EDIT.

    Je hebt weer de door mij gemkaate header xD

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...