maandag 2 april 2012

Kettinkje

Hii,
vandaag is mijn moeder teruggekomen uit Berlijn, en ze heeft iets leuks voor me meegenomen
uit een Berlijnse markt (mauer)
Ik heb een heel mooi kettinkje met een klokje erin van haar gekregen.
Ik wilde al heel lang een kettinkje met een klokje of kompasje erin,
en nu heb ik er een hele mooie gekregen:















Het kettinkje lag in een heel schattig donkerblauw doosjes met glittertjes erop.
Ik heb ook nog een foto van mijn kettinkje in het doosje, met het klepje erop:




















Je kunt het doosje zo niet goed zien maar het gaat ook vooral om het kettinkje.
Ik ben er in ieder geval heel blij mee en ik ga hem vast vaak dragen.
Reacties zijn altijd welkom. :)

Greetzz Floor

5 opmerkingen:

  1. Wat aardig van je moeder dat ze een cadeautje voor je meenam, ik vind je ketting echt heel mooi :)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, wat een lieve moeder heb je! Echt super leuke ketting ook meid :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...