zaterdag 12 mei 2012

88 kleuren palet

Hiii,

Dit zal mijn aller aller aller eerste blogpost zijn over make-up,
namelijk over het 88 kleuren palet!
Het geweldigste dingetje dat er bestaat.
Het 88 kleuren palet, is dus een palet met 88 verschillende oogschaduw kleuren.
En het kost maar €19
Het palet is ook de favoriet van veel beautybloggers.
Je hebt best wel veel paletten, maar ik zelf wil graag die met de matte kleuren.
Een fotootje:
88 Matte palette

het is dus letterlijk een fotootje, want groter dan dit kan de foto niet.
Dit is'm dus. En zo goedkoop!
 Je hebt ook nog warme kleuren en zo maar mijn voorkeur gaat denk ik naar dit palet.
Ik zou trouwens als je ook zo'n palet gaat kopen wel een oogschaduw basis erbij kopen,
wat ik dan als ik het palet ga kopen er denk ik ook wel bij koop. 
Oké ik ben dus helemaal over-happy over dit palet.
Reacties en bla bla bla zijn altijd welkom

greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...