zaterdag 19 mei 2012

blog tip

Hii,
ik heb er echt heel lang over gedaan om er achter te komen hoe je plaatjes
aan de zijbalk van je blog kon plaatsen.
Heel veel mensen hebben wel tutorials gemaakt maar die waren veel te ingewikkeld.
Dus ik ben zelf maar wat gaan uittesten, en het blijkt dus heel makkelijk te zijn om een plaatje aan je zijbalk toe te voegen.

Dit is mijn manier:
1. je gaat naar je dashboard en klikt op ontwerpen
2. dan klik je op gadgets toevoegen
3. dan scroll je omlaag totdat je bij de gadget tekst uitkomt, daar klik je op
4. op internet zoek je een plaatje wat je leuk vind voor langs je zijbalk
5. die kopieer je, en plak je vervolgens in je tekst
6 daarna hoef je alleen de grootte nog aan te passen en eventueel een titel te bedenken (wat niet perse hoeft)
7. je slaat het op, en voila

zo heb ik het dus precies gedaan.
Tips voor goeie sites om plaatjes te vinden:
-wittyprofiles.com
-weheartit.com
- en gewoon op google


Ik hoop dat je er wat aan hebt :)

xoxo floor

9f6158e91dhbfbtqx_77271_66b0becd2c_large

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...