zondag 20 mei 2012

Nikon coolpix L810

Hii,
zoals ik al zei in mijn what to do bloglist,
zou ik wat gaan posten over de Nikon coolpix L810.
En natuurlijk ga ik niet zomaar iets posten over een of andere camera.
De Nikon coolpix L810 is de camera waarvoor ik aan het sparen ben!
Want binnenkort ben ik jarig (24 juni).
Maar de camera is best wel duur, en ik moet zelf het grootste bedrag betalen.
De Nikon kost €205 en dat is best wel heel veel.
Ik ben dus ook bezig met het verrichten van klusjes om geld te verdienen.
Ik mag de hele stoep voor ons huis van onkruid ontdoen. :P
Maar daar krijg ik wel vijf euries voor.
Ik hoop heel erg dat ik het geld bij elkaar heb voor ik jarig ben!
Ik heb ook een foto van de Nikon coolpix 810 voor jullie:


Ik hou echt heel veel van dit soort camera's.
En hij heeft 16 megapixels, en dat zijn er echt een hele boel!
verder heeft'ie 26x optische zoom en 4x digitale zoom.

Verder heb ik ook nog een sample voor jullie:
















en dat was het weer voor nu :)
reacties+ volgers natuurlijk zijn hartelijk welkom.

xoxo Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...