zaterdag 12 mei 2012

OOTD

hii,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat heb gepost op mijn blog,
maar de komende tijd ga ik daar verandering in brengen.
Ik ga beginnen met Outfit Of The Day (OOTD)
Dat betekent dat je elke dag je outfit post, en dan benoem ik ook alles wat ik aan heb, al doe ik het zelf  niet elke dag want soms is mijn outfit een beetje saai, als ik bijv dezelfde broek aan heb ofzo, maar ik beloof dat er elke week minstens 4 posts komen van de outfit die ik dan aan heb . Natuurlijk zal mijn blog dan niet helemaal vol staan met mijn outfits, want
 ik heb heus nog wel wat anders te posten hoor.
Binnenkort ga ik ook een mini shoplog maken over de dingen die ik in Italië op vakantie heb gekocht.
Maar aangezien mijn shirt in de was ligt en ik mijn Maria armbandje kwijt ben kan dat nog even duren. :P

Nou ja, genoeg geklets...
Hier komt mijn eerste outfit:

Ik vind het geen goeie foto, want ik heb'm gemaakt met de Ipad...
Ik hoop dat ik als de oplader van mijn moeders camera weer ergens opduikt,
ik mijn foto's kan maken met die camera, want die zien er echt véél beter uit.

De kledingstukken:
-Colbertje, zwart met gestippelde mouwtjes, Sting - €50
-shirt, meisje uit Rome met vastgenaaid strikje in haar, Rome
-spijker Shortje
-Legging, zwart, H&M - €5/€10
-sokken, wit met grijze strepen, uit m'n zus’ kamer gepakt :P

bij sommige staat geen prijs omdat ik die vergeten ben...

Reacties zijn altijd welkom, nieuwe volgers ook natuurlijk.
En ik hoop dat jullie het niet te langdradig vonden allemaal.

Greettzz <3

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...