maandag 14 mei 2012

OOTD

Hii,

Het is alweer mijn derde OOTD :)
dat betekent dus dat ik weer een van mijn outfits show aan jullie.
Mijn outfit vandaag is niet heel speciaal, maar wel fleurig en ik vind de blauwe en groene
kleuren zelf erg mooi.
Ik laat mijn outfit maar meteen zien:







T'is misschien een beetje suf maar
dat ''topje'' wat ik aan heb is eigenlijk een broekpak
met een kort broekje, en daar heb ik mijn groene broek overheen aangetrokken.Mja, eigenlijk is mijn broek wat groener, want nu ziet het er allemaal  wat grijzig uit...

en dan nu alle kledingstukken:
-vestje, groen
-Broekpak, blauw met groene, witte en paarse bloemetjes, H&M
-Broek, donkergroen, Zara
- All Stars, Bruin, Coach
-Marie armbandje, VentiĆ«, €0,50

En dat was mijn OOTD voor vandaag.
Ik hoop dat jullie het wat vonden :)
ik ben altijd heel blij met volgers en reacties

Greetz

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk!

    Xx

    Http://simmetjuhx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewell <3

      ik zal jou blog ook bekijken :)

      Verwijderen
  2. Super leuk zeg. Leuke combinatie.
    Je sjabloom is erg leuk.
    Deze wou ik eerst ook uitproberen maar lukte niet echt maar bij jou is hij goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!
      ik heb er wel lang over gedaan om het ergens op te laten lijken hoor ;)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...