maandag 28 mei 2012

shoplog Maastricht

Hii,
ik ben eergisteren, in Maastricht geweest om te shoppen voor het komende seizoen:
DE ZOMER!
en ik ben echt heel erg blij met de dingen die ik heb gekocht.
ik heb best veel gekocht, maar omdat we maar een keer in het seizoen écht gaan shoppen
valt het wel mee ;)

Hier komt mijn eerste foto:




Dit zijn al meteen twee hele leuke kledingstukken.

een blouseje met auto's en een jurkje met
blauwe, groene en roze stippen (wat je niet kunt zien).

Laat ik beginnen bij het geweldig leuke blouseje van de lady sting.
Ik ben hier echt zo blij mee!
het is een doorzichtig blouseje met verschillend gekleurde auto's erop.
ik wilde al langer zo'n doorschijnend blouseje, maar toen die auto's erop stonden
was ik helemaal verkocht.

Daarnaast hangt het leuke jurkje van de Zara met de stippen erop, het jurkje is ook doorschijnend,
maar ik had toevallig nog een heel simpel zwart jurkje voor eronder.

volgende foto:


Dit is een heel leuk jurkje van de Didi, als je het jurkje daar zo ziet hangen ziet het er een beetje
suf uit, maar als je hem aan doet is'ie echt heel leuk!
Hij kostte eerst €50 maar ik heb hem tien euro goedkoper gekregen. Dit was ook het duurste kledingstuk van ze allemaal.

Dan de laatste foto:


Met dit allemaal ben ik ook superblij natuurlijk.

Ik wilde al heel lang een simpel zwart vestje, maar heb er raar genoeg nooit een gevonden.
Maar nu heb ik er eindelijk een (van de Zara)!
ik wilde zo'n zwart vestje zo graag omdat je het heel goed kan combineren met van alles.

daarnaast ligt een heel mooi roze kleurig broekje met een soort ''sjaaltje'' als riem, deze is ook van de Zara.
Het broekje past goed bij mijn blouseje en dat is een van de redenen dat ik hem heb gekocht, naast het feit dat ik  het broekje gewoon heel leuk vind.

daar boven ligt een zalmroze topje van de Lady Sting, ik heb deze speciaal gekocht voor onder mijn blouseje.
en als laatst de rok en de schoenen.

De rok heb ik gekocht bij de H&M voor maar drie euro, als de rok duurder was
geweest had ik hem niet gekocht, maar voor drie euro kon ik hem niet laten hangen.

En als laatst, de roze schoenen met een sleehak van ongeveer 5 cm van de Van Haren.
Hier ben ik helemaal verliefd op!
ik hou van de kleur en het strikje maakt het erg schattig, eigenlijk mag ik geen hakken,
maar omdat ze wat lager dan 5 cm waren vond mijn moeder het geen probleem.

Oké, ik heb echt veel te veel geschreven in de post en ik denk dat niemand de hele post heeft gelezen.
Zowel, schrijf dan in een reactie: chocolade pudding.
Andere reacties zijn ook welkom natuurlijk :)
dit was mijn shoplog, en ik hoop dat jullie er va hebben genoten!

greetz

4 opmerkingen:

  1. CHOCOLADE PUDDDDDING jij floor C: haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blouseje klopt wel liefie, maar bedankt voor je reactie :)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...