maandag 21 mei 2012

Top 5 favoriete nagellak

Hii,

zoals jullie in mijn what to do bloglist kunnen zien van een paar posten
terug, zou ik nog een top 5 maken van mijn favoriete nagellakjes.
En die post kun je nu lezen.
Ik heb dus een top 5 van mijn favoriete nagellakjes gemaakt, erg moeilijk was het niet
om ze te rangschikken want veel nagellak heb ik niet.
Voordat ik mijn top 5 laat zien, heb ik nog een plaatje voor de ''inleiding''
gemaakt met mijn 5 kleuren nagellak:


















ik heb het dus met mijn nagellak gemaakt, maar ik heb het bewerkt dus de kleuren zijn niet meer
zo als ze horen te zijn :P
Ik heb het trouwens in een boekje van Jip en Janneke getekend (vandaar het hondje)
Laat ik dan nu maar mijn top 5 nagellak zien:













helaas kan het plaatje niet groter, dus jullie zullen het zo moeten bekijken.
Nou dit is dus mijn top 5.
Bij nagellak hou ik totaal niet van glitters/shimmers en geen van deze lakjes hebben glitters/shimmers.
Ik ga ze even benoemen:
1. Kiko, felblauwe nagellak, €2,50
2. gosh, wat donkerder rood, naam: Lambada
3. Hema, flamingo roze
4. Gosh, donkerbruin, Naam: Chocaholic
5. Essence, Banaan geel

en dat was het alweer :)
Het spijt me voor de verschrikkelijke fotokwaliteit maar
als ik de Nikon coolpix bij elkaar heb gespaard zal ik de ipad nooit meer gebruiken om
foto's te maken voor op mijn blog.
Reacties en volgers zijn altijd welkom natuurlijk!

Xoxo <3

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...