zondag 17 juni 2012

Aardrijkskunde en Nagellak

Hii,

Morgen is het mijn eerste dag van de proefwerkweek.
En dat betekent dus dat de komende week elke dag diehard moet leren.
En vandaag dus ook.
Dus ik zat een hele tijd op mijn bed met oordoppen in te leren.
Ik had oordoppen in omdat hier in het dorp kermis is met live music waar je echt gek van word.

Maar zo zag het er dus ongeveer uit:

leren leren en nog es leren


Ja m'n kaftpapier is kapot, en er staat nagellak op mijn samenvatting.
Want ik heb in mijn ''pauze'' namelijk mijn nagels gelakt
met mijn Kiko nagellak:



nagels gelakt, zijn eindelijk eens wat langer :) f


Normaal bereiken mijn nagels mijn vingertoppen niet eens,
maar nu zijn ze eindelijk weer wat langer.
En mijn nagellak is dit keer ook niet mislukt. :)

En vanavond speelt Nederland tegen Portugal in het ek.
Super spannend natuurlijk, want dit is de alles beslissende wedstrijd voor Nederland.
Als we met 2 punten voorsprong van Portugal winnen mogen we door, anders liggen we eruit.
Ik geloof er niet meer zo in na alle teleurstellingen dit jaar, maar ja, je weet maar nooit :)
En over precies een week ben ik jarig!
En dat was mijn post alweer...
Reacties en volgers zijn altijd welkom natuurlijk.


Greetz Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...