maandag 25 juni 2012

B-day post

Hi,

Gister was ik jarig!
en nu ben ik 13 :)
en mijn verjaardag was super!
Ik kreeg een heerlijk ontbijtje geweldige cadeautjes en ging naar parkpop.
Als eerst wil ik jullie mijn cadeautjes laten zien:



Ik ga ze even opnoemen, van links naar rechts

1. turquoise nagellak van de HEMA
2. oranje nagellak ook van de HEMA
3. een schattig beertje waarvan ik de naam niet meer weet met een cadeautje in z'n hand
4. Oortjes met vliegen erop :)
5. lippenstift pen

En ik vind ze allemaal even leuk.
Ik heb ook nog een ketting gekregen, en daar ben ik natuurlijk ook dol op:

pic.twitter.com/I4CzfJEi

















Dit is een uber-schattige wasbeer ketting.
Het hoofd en de rest van het lijfje hangen een soort van los van elkaar.
Maar dat was niet mijn laatste cadeautje.
Ik heb als grootste cadeau de Nikon coolpix L810 gekregen! :)
En die wilde ik al heel lang.
Ik heb een hele boel zelf gespaard en mijn ouders hebben de rest bijgelegd voor mijn verjaardag.
Hij kan natuurlijk foto's en filmpjes maken, maar heeft allemaal handige andere functies.
Zoals: Panorama, close up, portret, landschap, tegenlicht, speciaal voor als je in beweging bent.
En dat was het nog niet eens!

en nadat ik al mijn cadeautjes had uitgepakt en bewonderd, en had ontbeten.
Gingen we naar parkpop.

En daarvoor had ik deze outfit gekozen:




















Haha, ik mag mijn gezicht niet laten zien op internet, dus dit leek me de beste andere optie.
Onze kat is helaas wel herkenbaar.
Dit had ik dus aan naar parkpop, maar de paraplu heb ik gelukkig niet nodig gehad :)
Ik had zoals je kunt zien mijn ketting om.
Wat ik aan heb:

1. kort broekpak ding, van de H&M
2. donkergroene broek die ik over het korte broekpak ding draag, H&M
3. Soort van riem die ik uit mijn andere broek heb gehaald. ZARA
4. donkergroen vestje

en als laatst mijn schoenen:

pic.twitter.com/CpRPSR9G

dat zijn mijn rode sleehakjes schoenen.

Die heb ik voordat ik naar parkpop ging toch maar uitgedaan, en ingeruild voor mijn all-stars.
En daarmee ben ik dus naar parkpop gegaan :)
Het was echt heel leuk!
en vooral Kraantje Pappie.
en Asteroid galaxy tour! en ik stond helemaal vooraan.

het was dus echt een topdag! :)
reacties zijn weer welkom zoals altijd, en volgers natuurlijk ook.

Greetzzz

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...