vrijdag 15 juni 2012

Back in brown



HII,
Ja mensen! Ik heb polyvore, en ja ik weet dat het erg is dat ik pas nu polyvore heb, maar dat maakt niet uit want ik heb het in ieder geval.
Dit is een post die eigenlijk helemaal zelf is gemaakt door polyvore, je hoeft alleen een collage te maken en die kun je dan posten.
Heel handig dus als je geen zin hebt om zelf wat te typen.
Dat heb ik nu dus ook gedaan...
Maar ik heb er zelf wel wat bij getypt nu, dus zo ziet een blogpost eruit via polyvore:

Back in brown




Shirts blouse
¥12,600 - stun-l.com

SuperTrash skinny leg jeans
€100 - welikefashion.com

Platform booties
$35 - myhotshoes.com

Giuseppe Zanotti gold jewelry
$550 - endless.com

Alex Monroe necklace
£132 - alexmonroe.com

Boater hat
$45 - topshop.com

Miu miu sunglasses
$290 - mytheresa.com

Chanel bronzing powder
£34 - debenhams.com

Nude cosmetic
$32 - barneys.com

Beauty product
£7.30 - sleekmakeup.com

Diptyque beauty product
€23 - lindestore.com

JOHN DERIAN COMPANY, INC. Love Paperweight
$60 - calypsostbarth.com




Greetzz Floor


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...