zaterdag 16 juni 2012

Het einde is in zicht

HI,

ja je ziet het al aan de titel, het einde is in zicht.
Het is bijna vakantie! nou hier in ieder geval.
Volgende week is mijn laatste week ''school'' want dan heb vier dagen lang elke dag twee proefwerken,
volgende week is dus de proefwerkweek, sommige scholen hebben dat wel, sommige niet, sommige een keer per jaar en wij elk trimester. :P
Ik heb persoonlijk echt een hekel aan de proefwerkweek, omdat die je cijfers erg omlaag kan brengen...
Dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn, maar er staat die week best wel een druk op je en ik zou dit schooljaar liever afsluiten  met iets leuks, maar ja het zij zo.
Maar zoals ik al zei, het einde is in zicht!
en daarom wil ik jullie alvast mijn vakantieplanning laten zien:

- op 24 juni ga ik met Marije en Anouk naar parkpop (dan ben ik ook jarig)
- ik Ga nog eens met Marije mee naar Aken en we gaan nog shoppen
- Mijn feestje ga ik ook nog ergens in de vakantie houden.
- we gaan twee weekjes op vakantie
- En ik ga vast en zeker nog heel veel zwemmen, en afspreken en logeren en zo.

Maar het meest ga ik genieten van de vrijheid en de zon (als die nog tevoorschijn komt dit jaar)
En ik heb wel 8 weken vakantie :D da's natuurlijk het toppunt van uber-geweldigheid.
En jullie ook alvast een fijne vakantie!

 Amor-vincit-0mnia-1_large


Greettz

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...