zaterdag 2 juni 2012

Juni♡

Hii


Mijn post vandaag gaat over juni.
T'is misschien een beetje raar om over een maand te posten op je blog,
maar juni is voor mij niet zomaar een maand. Juni is mijn lievelingsmaand.
En natuurlijk is dat niet zonder rede.

Dit is waarom ik juni tot mojn lievelingsmaand benoem:
-in juni begint de zomer
-in juni heb ik de laatste paar weekjes school
-in juni ben ik vrolijk
-in juni ben ik jarig
-in juni is het mooi weer
-buiten is het in juni het mooist

Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Wat vonden jullie de leukste maand van het jaar?
Dat mag je achterlaten in een comment.

Dan nog een liedje, waar ik op het moment helemaal gek op ben:
















Never give up on love <3

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...