dinsdag 26 juni 2012

Likes en Dislikes juni

Hii,

deze post zal over de likes en dislikes van mijn make-up producten gaan
van juni.
Niet dat ik deze producten in juni heb gekocht, maar gewoon wat mij het meest en minst aanstaat van
mijn make-up producten deze maand.
Ik heb foto's gemaakt van mijn likes en dislikes, en eerst komen de likes:



















Ik ga ze opnoemen van links naar rechts.

- oranje nagellak, HEMA, dekt goed en ik vind het een heel mooie kleur, cijfer: 7,5
- turquoise nagellak, HEMA, dekt ook goed en de kleur is ook heel mooi, cijfer: 7
- donkerblauwe eyeliner, HEMA, mooie kleur, erg handig als je goed bent in het opdoen
van eyeliner, maar het heeft een kwastje, dus als je niet handig bent met eyeliner (zoals ik) is deze niet zo handig cijfer: 7
- long lash effect mascara, Max Factor, deze mascara laat je wimpers krullen, zodat ze er langer uitzien, blijft de hele dag zitten, cijfer: 8
- mascara, Lancome, heeft trilfunctie waardoor de wimpers langer lijken, heeft heel handig borsteltje en blijft lang zitten, cijfer: 7,5
- coverstick, Dm, covert de oneffenheden en puistjes in je gezicht erg goed, en gaat lang mee, cijfer: 7
- oogpotlood, lancome, deze oogpotlood heeft en zachtere punt waardoor je gemakkelijk in een mum van tijd een mooie duidelijke zwarte lijn hebt aangebracht onder je oog, cijfer: 8,5
- pastel-achtige blauwe nagellak, KIKO, dekt best goed, is een hele mooie kleur en blijft lang zitten, cijfer: 7,5
- gelmascara voor je wimpers en wenkbrauwen, essence, is handig om je wenkbrauwen in ''model'' te brengen maar heeft verder niet veel effect op je wimpers, cijfer: 6

en dan nog even in het speciaal een foto van mijn highliter van Nina Ricci:




















Ja, ik heb het spiegeltje een beetje mishandelt, maar dit is dus een gouden higliter van Nina Ricci,
ik vind'm echt heel mooi, en de gouden kleur is niet overdreven.
Zeker een like, cijfer: 8,5


en dan nu de dislikes:



















Haha, ja een stuk minder.
Dat komt gewoon doordat ik niet vaak iets koop wat uiteindelijk
geen succes blijkt te zijn.
Toch ga ik de drie producten benoemen:

- turquoise nagellak, P2, deze nagellak heet dangerous, maar ik vind er niks ''dangerous'' aan of zo, de nagellak dekt niet goed, heeft shimmers (waar ik meestal niet van hou) en is heel waterig. Punt: 5,5
- Nail whitener, HEMA, deze nagellak heeft een kwastje van misschien 4 millimeter, erg kort dus.
En ia ontzettend kleverig, cijfer: 5
- turquoise mascara, essence, ten eerste zie je bijna niks van het turquoise, het kwastje is heel onhandig, en ik heb hem zelf ook niet gekocht maar een keer gekregen, cijfer: 4,5

Dat was mijn post, een beetje lang ja.
Maar goed, dit is ook de eerste keer dat ik zoiets doe.
Ik hoop dat jullie het een leuke post vonden en dat jullie hem af hebben gelezen,
zo ja, zet dan in een reactie: Chocoladetaart.

Greetzzz

1 opmerking:

  1. CHOCOLADETAART! :D

    Ik weet het ik weet het, ik reageer echt op een oud artikel, maar whatever xd.

    Van die likes heb ik de laatste 4 producten ook :D
    Die kiko nagellak is echt heel mooi, ik hou gewoon van kiko.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...