vrijdag 29 juni 2012

Nieuwe header

Hii,

Ja hoor mensen, ik heb weer een nieuwe header,
ik kan gewoon geen écht leuke headers maken, en daarom ben ik aan het experimenteren.
Ik heb dus weer een nieuwe header zoals je ook hierboven ergens kunt zien.
Ik wil jullie toch nog even een verkleind plaatje van mijn header laten zien:














ik denk dat jullie die rand er omheen niet leuk zullen vinden,
maar ik vond het wel wat hebben, en zoals ik al zei, ik ben aan het experimenteren.
Een mening kun je altijd bij me achterlaten in een reactie of zo.
En als laatst wil ik nog even mijn 40 volgers bedanken voor het volgen.
De getallen lopen eindelijk eens wat op! :)
ik ga nu voor de 5o volgers, maar dat zal nog wel even duren denk ik.

Greetzz 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...