donderdag 21 juni 2012

VAKANTIE

HI,

Yay! het is vakantie! :)
nou voor mij dan.
Ik heb de proefwerkweek achter de rug, en mijn vakantie is vandaag begonnen.
Nou ja, ik heb morgen nog een softbal toernooi met school, maar vandaag nadat ik mijn proefwerken
heb gemaakt en ik mijn boeken heb ingeleverd is het vakantie!
En de komende dagen word het voor mij al erg druk.

Morgen:
Softbal toernooi, en dan naar de stad om een cadeautje te kopen
voor de verjaardag van een vriendin die ik al lang niet meer heb gezien.
En dan die avond dus naar haar feestje.

zaterdag:
Dan komt de visite voor mijn verjaardag.
Want zondag wanneer mijn echte verjaardag is ben ik weg.

zondag:
dan ben ik dus jarig, en dan staat er in de ochtend een heerlijk ontbijtje voor me klaar met cadeautjes en croissantjes. :)
En dan ga ik naar parkpop.
in Den Haag, en daar heb ik echt heel veel zin in.
Ik kan echt niet wachten.

maandag:
Maandag avond ga ik naar mondial.
Een disco, en die is speciaal afgehuurd door onze school, alleen onderbouwers mogen erheen.

De komende dagen is er dus veel feest en drukte.
Maar dat vind ik niet erg, want daar hou ik zo op z'n tijd wel van.
Ik wens jullie ook een hele fijne vakantie natuurlijk! :)

 4252314a001473c54e46e1ce_large


Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...