vrijdag 27 juli 2012

365 dagen project! dag 1

Hii,

zoals ik al had gezegd in deze post ga ik beginnen met een 365 dagen project,
oftewel, ik bén er mee begonnen.
Vandaag om precies te zijn was het dag nummero uno dat ik ben begonnen met
mijn 365 dagen project.

Ik denk dat het meer een beetje is voor mezelf,
omdat vooral ik het leuk ga vinden om het terug te kijken.
Maar toch wil ik het elke dag op mijn blog posten als dat mogelijk is.
Nou ben ik volgende week vrijdag wel weg, dus zal ik even niks kunnen
posten, maar mijn 365 dagen project gaat ondertussen gewoon door hoor.

En dan ga ik jullie nu vertellen wat mijn 365 dagen project is.
Ik ga een soort plakboek bij houden, maar dan kies ik elke dag een onderwerp.
Elke dag gebruik ik dan één kant van een a4, en al die a4'tjes zitten ook al in mijn klapper,
die ik al heb laten zien in deze post.
En dan plak ik stickers of plaatjes op dat kantje, en dan schrijf ik het onderwerp bovenaan.
Ik laat ook de bronnen achter bij de plaatjes (dus waar ik het vandaan heb),
en ik schrijf de datum en de telling van de dagen op.
En dan komen er ook nog tekstjes en tekeningetjes in, en die moeten allemaal
met dat onderwerp te maken hebben.

ik ben vandaag begonnen met een voorpagina en mijn eerste kantje.

de foto's:



















de voorpagina
















de kleurtjes die ik heb gebruikt



en dan mijn eerste bladzijde.
Zoals ik al zei, het is eigenlijk meer wat voor me zelf,
want veel kun je er niet van lezen.
Maar zoals ik al zei er staan:
plaatjes, stickers, teksten en tekeningetjes op.
 

ik schrijf ook op waarom ik het onderwerp heb gekozen trouwens.


nog eventjes een foto van dichtbij.

Ik hoop heel erg dat ik dit vol ga houden.
Omdat het veel tijd kost.
Maar ik ga heel erg mijn best doen,
en een 30 dagen project gaat het sowieso worden :)

Xoxo




1 opmerking:

  1. Nicee! Ik doe dit al een soort van door elke dag iets in mijn doe-boek te plakken/ tekenen / schrijven. Maar dit is toch wat uitgebreider!
    x

    btw je header omg: LIEFDEEE!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...