zaterdag 28 juli 2012

365 dagen project! dag 2

Hii,

vandaag is het dag 2 van mijn 365 dagen project.
Vandaag was mijn onderwerp een bucketlist, omdat ik die al
heel lang wilde maken maar nooit
genoeg idee├źn had om op te schrijven.
Ik heb opgeschreven wat ik nog allemaal wil doen in mijn leven. :)


Ik laat maar gewoon de pagina zien die ik vandaag heb volgeschreven en volgeplakt:


















een paar dingen die op mijn bucketlist staan,
dus wat ik ooit nog allemaal wil gaan doen:

- mijn haar rood verven
- backpacken in Marokko
- skydiven
- een vulkaan beklimmen
- in mijn eentje naar een restaurant gaan
- buiten zwemmen in de nacht
- een boek schrijven
- in een film spelen
- een poging doen om naar het einde van de regenboog te lopen

en dan heb ik er nog een heleboel meer opgeschreven.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...