maandag 30 juli 2012

Bedankt!

Hii,

ik wil iedereen heel erg bedanken voor de pagviews vandaag!
ik heb er echt ongelooflijk veel gehad, en ik had er niet meer dan 200 verwacht.
Toen ik naar de stad ging en terugkwam zei mijn zus dat ik opeens 800 pageviews had,
en ik kon dit gewoon echt niet geloven. Inmiddels heb ik er over de 1000 op één
dag, en dat zullen meerdere mensen vast wel hebben, maar voor mij is dit nieuw!
De meeste pageviews die ik van te voren heb gekregen waren er 200 en dat vond ik al
te gek!
Heel erg bedankt dus voor het kijken.
Ik heb  ook een boel reacties gekregen, en allemaal even lief, ook bedankt daarvoor
en als laatst wil ik degene die me vandaag hebben gevolgd ook nog bedanken, ik heb jullie al terug gevolgd.
Sorry, maar dit moest ik even kwijt.

Qdxgfmhal_large


xoxo Floor

2 opmerkingen:

  1. Proficiat! Ik ben blij voor jou!
    Ik heb een vraagje : hoeveel jaar of maanden heb je deze blog al? ♥
    - fashionandbeauty-obsession.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 14 :), een jaar en 2 maanden dus, en bedankt! :D

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...