maandag 23 juli 2012

foto + video verslag vakantie in de bergen

Hi, vandaag fa ik een foto en video verslag van mijn vakantie in de bergen laten zien. We zijn namelijk een week naar de bergen geweest deze zomervakantie, want daar wandelen we altijd.



















dit zijn de bergen! Maar dat wisten jullie natuurlijk al. hier zijn we dus een weekje gaan wandelen, in het nationale park genaamd: Le mercantour.

 Zo zag mijn wandel outfit er uit:
















- een lichtblauw T-shirt met vlinders
-een prachtige *kuch kuch* zwarte sweater met smileys  (ik was mijn andere vergeten)
- rode zonnebril -wandelschoenen (die kun je alleen niet zien op de foto) - spijker shortje - wandelstok

we hebben ook een boel dieren gezien:















op de foto's kun je een marmotje, een baby gems, en een volwassen gems zien. we hebben ook nog arenden en herten (of reeën, weet ik eigenlijk niet) gezien. dicht bij de camping was ook nog een heel leuk dorpje

St Martin Vësubie:















Haha, dat zijn even een hele boel foto's. Maar op de foto's kun je de leukste en opvallendste plaatsjes en gebouwen uit het dorp zien, en een kat :P

verder had ik nog een orangina en brownietaart verslaving:















en we zijn langs heel veel meertjes gewandelt:

En dat was mijn fotoverslag!
Ik hoop dat jullie het wat vonden :)

 
dan  was dit als laatste nog een klein filmpje  van mijn vakantie in de bergen.
bewerkt met windows live movie maker :)
Greetz Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...