maandag 30 juli 2012

Mini shoplog

Hii,
ik ben gister gaan shoppen, en ik heb 5 dingen gevonden (allemaal superleuk)
en de meeste dingen in de sale!
Ik heb foto's en een filmpje gemaakt.

Als eerste laat ik de foto's zien:



van links naar rechts:
1. wit blouseje/topje voor €15 bij de H&M
2. zwart rokje met ritsjes (ritsjes zichtbaar bij de tweede foto)
3. wit shirt met neon groene strepen voor €6 euro bij de esprit (70% korting)
4. houthakkers blouseje van €42 naar €15 van de V&D
5. Pyjama broek met winnie de pooh een eeyore van  €20,- naar €10,- bij de hunkenmoller (en ik ga echt nooit naar de hunkenmoller)

ik ben vooral heel blij met het witte blouseje/topje, en met het houthakkers blouseje, omdat ik al langer naar een van die twee zocht maar ze nu allebei heb gevonden, maar de rest kon ik ook niet laten liggen.

en dan het filmpje, I hope you like it:


en als het niet lukt het filmpje te kijken kun je hier op klikken.
ik hoop dat jullie de post leuk vonden :)
reacties zijn altijd welkom.

Xoxo Floor

5 opmerkingen:

  1. Haha, hele schattige blog heb je! Dat rokje met ritsjes is heel trendy :)!

    XO

    http://newfashionlifestyle.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke outfits! Vooral de eerste vind ik leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey, just to let you know i have nominated you blog for the liebster award :)
    visit my blog to read all about it and to get your award badge and the rules.
    love chloe xx

    http://chloesfashionlark1.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk allemaal! Mag ik trouwens even zeggen dat ik vind dat je hele mooie benen hebt? Haha echt!

    x kim
    http://batatalouco.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een leuke outfits.
    En het staat je ook allemaal zo mooi!!

    Xxx Lisanne
    (lisanne.hoi op sd)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...