donderdag 26 juli 2012

Shoplog juli

Hii,

vandaag wil ik jullie mijn shoplog laten zien van de maand juli, en dan begin ik met
de spulletjes die ik in Frankrijk in Nice heb gekocht.

















Dit zijn vijf  kaartjes en een rode zonnebril.
Ik heb de kaartjes en de zonnebril in Nice gekocht.
Zonnebril: €10,-
kaartjes: €1 per stuk, €5,- euro in totaal dus.





















Dan zie je een jurkje, ook in Nice gekocht, in een winkel waar bijna alle
jurkjes maar 10 tot 15 euro kosten.
Ik heb dit jurkje uitgekozen vanwege de print en kleurtjes.
Dit jurkje heeft €10,- gekost

In totaal kom je dus uit op 25 euro dat ik heb besteed in Frankrijk.

Dan ga ik verder met de schoolspullen die ik alvast heb gekocht, want agenda's zijn
heel snel uitverkocht dus heb ik er gister al een gehaald, zodat de keuze niet erg beperkt was.




















TADAA!
Een agenda van Loesje.
Dit jaar mag ik eindelijk een eigen agenda kopen, want vorig jaar moesten
we er een van school. -.-
Ik ben heel blij met deze agenda.
je kunt er je lesrooster, gewijzigd lesrooster, favo sites, cijfers, werkstukken, en je huiswerk natuurlijk.
waarschijnlijk ben ik ook nog wat vergeten, maar dan moet je zelf gewoon een kijkje gaan nemen bij de V&D.
Voor de rest zijn er ook bladzijden waar Loesje teksten in staan,
en elke week is er weer een tekstje te zien in je agenda.
Verder is de agenda niet speciaal qua design, maar ik wilde mijn agenda toch zelf pimpen.
de agenda heeft €13,95 gekost.




















Ik heb ook alvast een klapper gekocht,
dat was eigenlijk niet de bedoeling, maar sommige bleken van €10,- naar €1 afgeprijsd te zijn.
Want ze waren van vorig jaar, en dus van de vorige collectie.
Ze hadden ook nog klappers van oilily als het goed is.
En als ik jou was zou ik ook maar even naar de V&D gaan om te kijken of daar klappers zijn afgeprijsd.

Voor de schoolspullen heb ik in totaal €14,95 betaald.

En dan als laatst het shoplog van Het kruidvat, de etos, en de H&M.
















Ik begin met een colour en go nagellak van essence.
Normaal gesproken heb ik een hekel aan nagellak met glitters.
Maar deze adoreer ik gewoon <3
ik vind de grote goude glitters echt heel leuk, vooral om over andere nagellak te doen.
Ik vind deze denk ik gewoon leuk omdat de glitters groter zijn, de nagellak alles behalve kinderachtig
is en hij voor de helft was afgeprijsd ik heb er maar €0,65 voor betaald.
Ik heb dit lakje in het kruidvat gekocht waar heel veel is afgeprijsd nu, en bijna alle lakjes waren uitverkocht, en tot mijn spijt ook een spot goedkope lippenstift.




















Dan ga ik verder met een oranje-achtige lipgloss van catrice.
Er staat colourshow colour & stay lip gloss op.
Er zitten shimmers in en dat vind ik erg jammer, maar de kleur is mooi
vind ik.
















Zo ziet het er uit op mijn lippen, niet geweldig dus.
Ik vind dat het teveel glimt.
Deze lipgloss was ook voor de helft afgeprijsd, en ik heb er €1,90 voor betaald, in het kruidvat.


















Dit is een coverstick en een anti-redness stick in 1.
de coverstick is om bultjes en puistjes op je gezicht te verbergen.
en ik heb hem in de kleur nude, nr. 3.
de naam anti-redness zegt het al zelf, het is een product om rode plekjes op je gezicht te verbergen.
Ik heb alleen geen idee waarom het groen is, maar dat zal vast een reden hebben.
Deze heb ik ook bij het kruidvat gekocht en ook weer voor de helft van de prijs, €1,25 namelijk.

















En dan ga ik verder met een topcoat van de etos.
Dit is een quick dry nailpolish, en deze was ook voor de helft van de prijs, €1,25 heeft hij gekost.

















En als laatst heb ik een earcuff gekocht.
Ik wilde al langer een earcuff, maar ik had ze nog nooit gezien bij mij in de stad.
En gister heb ik er opeens een gevonden bij de H&M, ik heb er twee, oftewel één paar
earcuffs, en ik ben hier superblij mee.
En de earcuffs kostten ook maar €3,95.

in totaal heb ik €9.00 uitgegeven aan alle spulletjes van het kruidvat, de etos, en de H&M
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn shoplog te lezen, en dat'ie niet te langdradig was.

Greetzz

5 opmerkingen:

  1. hihi! die earcuff hebben marije en ik ook! ik heb nu al 7 earcuffs... hehe verslaafd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Omg serieus 7? ö
      ik dus twee nu.
      En Marije had het al verteld :)
      nu zijn we earcuff maatjes :}

      Verwijderen
  2. ah ik vind je blog echt geweldiiiiig
    & je mini shoplog , love it !
    earcuffs zijn zoooo leuk hihihi
    miss you , see you next year
    xo Eva

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awhh dankje liefie <3
      Ik mis jou ook :(

      Xoxo <3

      Verwijderen
  3. & je hebt zo'n mooie foto's op je blog staan hihihi xo Eva

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...