dinsdag 31 juli 2012

souvenirs

Hii,

in deze post wil ik jullie mijn souvenirs laten zien die ik van een vriendin heb gekregen,
want we kopen elk jaar souvenirs voor elkaar als we op vakantie zijn.
Ook dit jaar heb ik superleuke dingetjes gekregen.

En die zal ik nu laten zien:



















von boven naar onder:
1. donkergroene kiko nagellak, ik ben verliefd op kiko nagellak, ik heb nu een pastel blauwe en een donkergroene, en ze dekken echt super goed! ik ben hier dus heel blij mee.
2. en dan een kaartje van dat ene bekende gebouw, en ik weet niet meer hoe het heet, maar je ziet dus dat de ene kant zwart wit is en de andere gekleurd, dat is dus van vroeger naar nu.
3. en dan zie je als laatst een doosje, wat lijkt op een mini cadeauverpakking.
Met daarin een earcuff, ik vind'm super schattig, alleen blijft hij niet goed zitten.

En dat was mijn post voor vandaag.
Reacties zijn altijd welkom natuurlijk.

Xoxo Floor

1 opmerking:

  1. Hele mooie kleur nagellak!

    Zullen we elkaar volgen?

    XO

    http://newfashionlifestyle.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...