maandag 13 augustus 2012

Beanie's!

Hii,

een weekje terug ben ik 6 dagen naar mijn oma in Duitsland geweest (vandaar dat ik toen niets heb gepost).
En het was daar supergezellig!
en op een van die dagen zijn we naar Stuttgart geweest, de hoofdstad vaneen Duitse provincie genaamd baden w├╝rttemberg.

We zijn er met de trein heen geweest en binnenkort komt er ook nog een vlog over op mijn blog.
In Stuttgart (wat trouwens echt een geweldige stad is) heb ik ook iets gekocht, een beanie om precies te zijn.

even voor de duidelijkheid,
een beanie is een soort van lange must die achteren naar beneden hangt (slechte omschrijving, maar je zult het zo zelf wel zien).
Ik kende deze mutsen al langer, en ik wilde er ook al langer eentje. Ik ben nooit op zoek gegaan naar een beanie, maar in Stuttgart kwam ik een winkeltje tegen en daar hing het vol met beanie's
natuurlijk kon ik ze niet laten hangen en voor acht euro (of iets minder) heb ik een rode beanie gekocht.

AANSCHOUW:




























Dit is dus mijn beanie.
En mijn rode zonnebril past erbij!
ik ben er echt dol op, en ik raad je aan ook eens op zoek
te gaan naar een beanie, want ze zijn helemaal geweldig.

Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn post.

xoxo Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...