zaterdag 18 augustus 2012

Mega shoplog

Hii,

vandaag heb ik maar weer eens een shoplog voor jullie.
En dit is mijn grootste shoplog ooit,
dus daarom de titel mega shoplog.

Ik begin met mijn schoolspullen.
Mijn agenda en mijn klapper heb ik al eens eerder op mijn blog gezet, en in deze post zijn ze te zien.























































Van boven naar beneden:

1. Slijper en rol tipp-ex (of hoe het ook heet) slijper van de HEMA, tipp-ex van de V&D
2. Drie nog ongeslepen potloden met gummetjes op de achterkant, twee met roze en witte polkadot, en op de andere staat in het roze making notes, en writing vaak achter elkaar. Van de HEMA
3. 5 Balpennen van de HEMA, schrijven stuk voor stuk super fijn. Ook van de HEMA
4. 10 Stabilo stiften, in bijna alle kleuren behalve: Paars en roze. Ik heb deze gekocht in een Duitse supermarkt voor €5,-
5. Hamburger usb-stick, van de V€D voor €15,-
6. Mijn kaftpapier, waar ik al mee gekaft heb, een van Paul Frank en een van Blond Amsterdam, allebei €3 dacht ik, en allebei van de Bruna
7. Pip studio etui, ik heb deze niet gekocht dit jaar, want ik had deze vorig jaar ook al, €15,- bij de V&D
8. 4 markeerstiften van de HEMA, in de kleuren: geel, oranje, groen, roze
9. 10  kleine gelinieerde schriften in 4 verschillende kleuren, van de V&D voor €3
10. drie grote schriften, alle drie van de V&D, helemaal links: pip studio schrift €3,50.
In het midden: schrift met tropische vogels €1 (gekocht omdat ik lange schriften nodig had en ik niet te veel geld wilde uitgegeven) Rechts: polkadot schrift met daarop een vrouw met een jurk met schoenen print aan, €1 (om dezelfde rede gekocht als het vorige schrift)



en dan nog andere dingen die ik heb gekocht:

































Van boven naar beneden:
1. roze telefoon hoesje van de claires, €4,50
2. slippers van de H&M, donkerblauw met roze papegaaitje, €5,-
3. eyeliner pen van essence, gekocht bij het kruidvat, €2,50
4. powder brush van essence, ook gekocht bij het kruidvat, voor €3
5. earcuff met vogeltje en roze veertje, voor €5,95

ik heb ook nog een rode skinny jeans gekocht bij de winkel genaamd sense, voor €5,-
maar die ligt nu in de was.

Dit was mijn mega shoplog, geniet nog van deze geweldig warme dag, en
ik hoop dat jullie het leuk vonden.

morgen komt er trouwens een back to school post op mijn blog te staan.

X Floor

3 opmerkingen:

  1. Oh my gosh ik moet ook zo'n schriften hebben, die van V&D. I am so in love with them ♥ Maar ik denk niet dat we een V&D in mijn buurt hebben. :(
    En ik moest mij kapotlachen met jouw USB-stick.
    xoxo
    - fashionandbeauty-obsession.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ik vond het altijd superleuk dat ik weer nieuwe schoolspulletjes mocht kopen haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...