donderdag 2 augustus 2012

Mijn favoriete muziek op het moment

Hii,

in deze post wil ik jullie mijn favoriete muziek op het moment laten horen,
de meeste liedjes kennen jullie denk ik al, en het zijn niet de nieuwste ''hits'' of zo.

Ik begin met when I was a youngster, van Rizzle Kicks:
ik was al een tijdje fan van rizzle kicks, en het eerste liedje wat ik van ze gehoord heb is down with the trumpets, ik hou normaal niet van rap, maar dit kiedje kan ik niet vaak genoeg horen. Even voor de duidelijkheid rizzle kicks is een engels duo wat rapt en zingt. samen met down with the trumpets is dit mijn favoriete nummer van rizzle kicks. en dan I won't give up van Jason Mraz:
Ik vind dit al een hele tijd een heel mooi liedje, en ik vind Jason Mraz sowieso al een goede zanger. En ik geloof dat ik dat liedje gewoon vaker heb gezongen dan Jason Mraz zelf ondertussen. Normaal als ik een liedje vaak luister ben ik het uiteindelijk zat, maar bij dit liedje was het anders. Ik luister het telkens weer opnieuw en telkens weer vind ik het even mooi. Zeker een van mijn favoriete nummers. en dan Give your heart a break van Demi Lovato:
Dit liedje ken ik pas sinds twee dagen, maar ik vind het supermooi. Ik ben nooit echt fan geweest van Demi Lovato maar ik vond haar serie: sonny with a chance, een tijdje heel erg leuk! nou ja, tot ik alle afleveringen had gezien dan. Maar daar is ze mee gestopt vanwege problemen en zo toendertijd waar ik eigenlijk niet veel over weet. Maar ze is weer terug! en dit liedje vond ik heel mooi. en dan starships van Nicki minaj:




Ik ben eigenlijk geen fan van Nicki Minaj, en meestal
vind ik haar liedjes ook niet zo leuk, maar dit liedje is een uitzondering.

En dat waren mijn favo nummers alweer, en zoals je ziet heb ik geen echte muziek
stijl, want alle liedjes lijken niet op elkaar, maargoed.
Je kunt in een reactie achterlaten wat voor liedje/liedjes jij leuk vind, dat zou ik tenminste erg leuk vinden :)

Xoxo Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...