zondag 19 augustus 2012

Vlog Stuttgart

Hii,

ik weet dat ik gister zei dat ik vandaag een back to school post zou gaan maken,
maar in plaats daarvan laat ik jullie mijn vlog zien.
Ik heb een vlog gemaakt toen we in stuttgart waren deze vakantie.

Veel kijkplezier:
















dit was mijn vlog, ik hoop dat jullie hem leuk vonden!
Ik wil trouwens ook al mijn volgers bedanken voor het volgen.
Ik heb nu namelijk 50 volgers, en dit vind ik een erg mooi getal.
Dus nogmaals bedankt.
morgen zal mijn back to school post op mijn blog verschijnen.

X Floor

2 opmerkingen:

  1. Thanks for your coment in fashiolista^^nice to meet yo, i'm following you so I hope you follow back and you like my blog:)kisses sweetie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aawh echt een leuke vlog! super gedaan

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...