zaterdag 15 september 2012

Blush & lipgloss shoplog

Hii,
ik heb maar weer eens een shoplog voor jullie, een mini shoplog.
Ik heb al een tijdje niets meer gepost, en dat is omdat het nu geen vakantie meer is, oftewel, omdat ik niet meer zoveel vrije tijd heb.
Niet dat ik geen tijd heb, maar ik ben een beetje lui, en als ik klaar ben met mijn huiswerk en zo, dan heb ik geen zin meer om nog een blogpost te maken, maar vandaag was ik dat wel van plan.

Ik ben vorige week zaterdag naar de stad geweest en daar heb ik wat dingetjes gekocht.
Onder andere een blush en een lipgloss.

Hier komen ze:



dit zijn dus een blush en een lipgloss.

De lipgloss is van essence en heb ik gekocht in het kruidvat.
En de blush heb ik gekocht bij de HEMA.

Ik begin met de lipgloss:


De prijs was ongeveer 2 euro.
Ik heb deze lipgloss gekocht omdat ik ook eens een roze kleur wilde proberen,
ik heb al een oranje lipgloss (die me verschrikkelijk staat) en een rode lippenstift.
Maar een roze lipgloss heb ik nog nooit geprobeert, dus daar werd het tijd voor.
Ik ben erg blij met de lipgloss, omdat er geen shimmers in zitten en deze kleur
niet te veel opvalt maar je lippen wel een vrolijk kleurtje geeft.

en dan de blush:




deze blush heeft €5,50 gekocht, en het is eigenlijk niet alleen een blush,
het is een highliter, bronzer en blush in een.
Maar ik gebruik de highliter en bronzer niet.
Ik vind de blush erg mooi en niet te overdreven.
Het geeft je een frisse uitstraling, en het matcht met de lipgloss.
Hier ben ik dus ook erg blij mee.

Nog even een foto van de blush en lipgloss op mijn gezicht:


Het is niet goed zichtbaar, maar dit is even om je een idee te geven van de blush en lipgloss.
Dit was mijn kleine shoplog, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

X floor



4 opmerkingen:

  1. leuke kleurtjes, ik volg je .

    volg je terug ?

    www.vanesrawr.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kleurtje!

    Ik volg je, volg je terug?
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, Your blog is very nice!

    Look at my blog http://thekeyofstyle.blogspot.it/

    I can follow you and you me on facebook and bloglovin!

    kisses

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...