maandag 15 oktober 2012

My instagram pictures

Hii,
ik heb al sinds een tijdje instagram,
en ik heb er ook al best veel foto's op staan. En van die foto's laat ik er even een paar zien.

Daar komen ze:
                                                                                                                        
      
Ik had heerlijke Hubba Bubba kauwgum van mn moeder gekregen.

  

Ja, mijn kamer is echt een zooi , onder andere mijn ''kaptafel'' achtig iets.


En ik ben sinds kort in Alice in Wonderland begonnen beginnen te lezen in het Engels.


En mijn katten waren aan het synchroonslapen haha.

En ik heb mijn hubba bubba kauwgum nog steeds niet op.

 

Nageltjes lakken tegen de verveling. 


En een oude foto van mijn vriendinnen en ik.

En deze heb ik nagetekend van een of andere app met hele schattige cartoons zoals
deze.

 
En nog eentje.                                                                                                    
En mijn lieve hondje.

Ootd van een tijdje terug

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...