donderdag 18 oktober 2012

Oktoberfeest 2012

Hii,

de afgelopen dagen was het oktoberfeest.
En bij het oktoberfeest  hoort ook een kermis natuurlijk.
En ik ben dol op de kermis.
Ik ben drie keer gegaan. Gister was de laatste dag en toen besloot mijn
zus alle attracties te filmen.
Dus we hebben een kleine vlog gemaakt.
Gefilmd door mijn zus, en in elkaar gezet en bewerkt door mij.

Het filmpje:

 

De kwaliteit is niet geweldig omdat het gefilmd is met
de mobiel van mijn zus.

en nog een foto van mij met mijn suikerspin:


En dat was mijn post voor vandaag

Xfloor



7 opmerkingen:

  1. hee floor! ik heb jou genomineerd voor de liebster award, kijk maar op www.pinkunicornpie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die suikerspin is echt reuze. :)
    Toffe blog heb je, ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er leuk uit!! Leuke blog heb je, ik volg je nu!
    Zou je me terug willen volgen?? ;)
    xoxo Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. this is such an amazing post, there is so much inspiration, love the pics!
    Hope you're having a great weekend!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin or GFC

    :)
    let me know! 
    STYLE DECORUM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Many thanks for your message on my blog, I am following you now via bloglovin.
    I look forward to reading your future posts :)
    STYLE DECORUM

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...