zondag 11 november 2012

Collective haul oktober/november 2012

Hii,

vandaag wil ik jullie een shoplog laten zien van de maand oktober en begin november.
Eigenlijk is het dus een soort van collective haul.

Ik heb het in de vorm van een filmpje gedaan en ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Daar komt 'ie dan:

 

En omdat ik de lippenstift niet kon scherp stellen in het filmpje
heb ik wat foto's gemaakt:





Bedankt voor het kijken, en ik hoop dat jullie mijn post leuk vonden.
Ik ga trouwens ook weer proberen wat vaker blogposten te maken.

X floor

4 opmerkingen:

  1. Super leuke spulletjes! xo

    http://nadjeahuizer.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke laarsjes ! Ik volg je :)
    x Jill

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie aankopen, die lippenstift is prachtig! Wat heb je trouwens een leuke blog, ik ben je meteen met bloglovin gaan volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...